Írunk nektek ilyet......

 2013.01.21. 18:45

Na helló Nagyik, Nagypapik  Nagynénik, Nagybácsik és Uncsitesók! 

Itt fogunk minden érdekes infókat irkálni mi történik a bébivel, fogunk fotókat feltölteni, meg mindenféle vizsgálati eredményeket meg ilyesmi. Így az elején még sok mindent nem tudunk, legalábbis olyat, amit már nem tudtok. A 6. hét elején vagyunk, Viki jól van, nem hány, és stabil a lelkiállapota is. Köszi, az enyém is. Kicsit étvágytalan, és kicsit fáradékony, ráadásul én is kicsit fáradékony vagyok, de étvágytalan nem. Hányni sem hánytam (igaz, csak 3 sört ittam a hétvégén). Ja és Viki cicije jó nagy ;)

Pénteken megyünk az első vizsgálatra, egy kedves doktornénihez ide: http://www.cseherika.hu/

Ma épp azt nézegettük, hogy "LilivagyMárk" kb 2,5 mm-es, és éppen mostanában záródik az idegcső (amiről eleddig én azt hittem, egy betegség de nem)

Nézegetjük a szülészorvosokat, kérdezgetjük a már szülő barátokat hogy kihez érdemes menni. Már vannak ötletek :D 

Szóval a lényeg, hogy most még inkább izgalmas mint ijesztő, bár kicsit remegve hívtam fel a nőgyógyászt. Kissé meg is lepődött, amikor egy férfi hangot hallott meg, gondolom ritkán jelentkeznek be hozzá pasik :D Aztán gyorsan elkérte Viki adatait. Az enyémre nem volt kíváncsi.... ki érti ezt, pedig a felét én tettem hozzá....

Zoli

A bejegyzés trackback címe:

https://rockandrollbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr965032988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása